roos-tanzania2018.reismee.nl

Even voorstellen

Hallo allemaal!!

Mijn naam is Roos van den IJssel. Ik ben 19 jaar oud en woon in Wassenaar Ik vertrek morgen naar Tanzania om daar voor een maand vrijwilligerswerk te doen. Ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn VWO-diploma en toen besloot ik een tussenjaar te nemen. In de maanden oktober en november ben ik afgereisd naar het buurland van Tanzania, Malawi. Hier heb ik 2 maanden gewerkt in een lokaal ziekenhuis en buiten het werk prachtige dingen van het land gezien. Na mijn verblijf in Malawi ben ik veel gaan werken in de horeca en even later kwam ik in contact met Travel Active. Via deze organisatie vertrek ik morgen naar Tanzania en zal ik hierbij een blog/vlog bijhouden voor jullie. Ik ben een enorm enthousiast over vrijwilligerswerk en ik hoop hiermee nog veel meer mensen enthousiast te maken. In Tanzania zal ik gaan werken op een kleuterschool voor kinderen van 2-6 jaar, genaamd Flowers children center. Tijdens mijn verblijf zal ik ook meerdere projecten van Travel Active in de omgeving bezoeken en jullie daarvan op de hoogte houden.

Liefs,

Roos


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!